Tulipán csoport

Óvodapedagógus:
Balláné Léránt Katalin
Dankháziné Minich Mónika

Nevelést segítő társ:
Horváth Beatrix


Balláné Léránt Katalin 

Óvodapedagógusi végzettségemet 1993-ban szereztem. Munkámban kiteljesedett gyermekszeretetem, melyben fontos a biztonságot nyújtó szeretetteljes légkör, a vidámság, az empátia, a türelem, a következetesség.
Önmagammal szembeni elvárás, hogy az egyéni képességekhez igazodva, sokoldalú, élmény- és tapasztalatszerző tevékenységeken keresztül segítsem a rám bízott gyermekek személyiségének harmonikus kibontakozását. Szakmai fejlődésemben is ez motivált, így 2005-től fejlesztő pedagógusként is tevékenykedem.

Az óvodai tevékenységek köréből közel áll hozzám a zenei és a vizuális nevelés, és nagyon kedvelem a környezeti és matematikai tartalommal színesített projekt jellegű tevékenységeket is.  A matematikához való szoros kötődésem motivált abban, hogy óvodánkban vezetésemmel megalakuljon a Töprengők logikai-matematikai tehetséggondozó műhely.

Hogy elkötelezett munkám tapasztalatait tovább adhassam, a kezdő óvodapedagógusok segítségére lehessek, 2016-ban mentori végzettséget is szereztem.

A gyermekek mellett az intézményhez is szoros kötődés fűz – már 2006 óta dolgozom a Damjanich utcai Tagóvodában. A nevelőtestület aktív tagjaként szívesen veszek részt pályázatokban, és több óvodai rendezvény szervezője is vagyok.  
Emberi kapcsolataimban egyenességre, őszinteségre törekszem, és vallom, hogy

„Egy gramm példa többet ér, mint egy mázsa jó szó.” ( Szalézi Szent Ferenc)


Dankháziné Minich Mónika 

29 éve dolgozom óvodapedagógusként, 15 éve vagyok a Damjanich utcai Tagóvoda nevelőtestületének tagja. Óvodapedagógusi végzettség mellett, közoktatás vezetői oklevéllel is rendelkezem. 

Gyermekközpontú, jó empátiás készségekkel rendelkező, következetes, munkájára igényes óvónőnek tartom magam. A csoportomban szeretetteljes, érzelmi biztonságot nyújtó légkör kialakítására törekszem, élmény-, és tevékenységekben gazdag óvodai keretek között. Célom a rám bízott gyermekek sokoldalú, harmonikus személyiségfejlődésének segítése, az egyenlő bánásmód, a bátorító nevelés elveinek figyelembe vételével.
 
A művészeti területek közül az ábrázolás, a kézimunka áll a legközelebb hozzám, mely szépségeit, lehetőségeit, téri – vizuális tehetségműhely vezetőként a gyerekekhez is lehetőségem van eljutatni.